diumenge, 2 de desembre del 2007

Antònia Font



Ací teniu el grup de músics de ses Illes Balears que em té el cor pres des de l'any passat. Podeu visitar la seua web oficial i gaudir de les lletres de les cançons, autèntics poemes i homenatges a l'espontaneïtat de les paraules. Amb la dosi exacta de transparència, de senzillesa, d'innocència, d'experimentació musical i de posada al dia. Wa yeah!, musiqueta guai per a un diumenge sense cinema. Un altre dia serà. Hi ha més dies que llonganisses!

2 comentaris:

Juanra ha dit...

Encara que dilluns, si he gaudit del "rubickià" vídeo dels Antònia Font. Havia escoltat alguna cosa dells a Radio3 (crec que aquest Wa Yeah). El vídeo està genial, l'estètica vuitantera està molt guai: el cub de rubick, els videojocs, els moviments d'autòmates tipus Kraftwerk...
M'han recordat molt altres frikis dels vuitanta com Aviador DRO (pioners de l'electrònica, amb una estètica molt semblant al vídeo que has penjat), o, fins i tot, als Derribos Arias, els major frikis de la dècada dels vuitanta.
Begonya, no pots negar que també ets una mica friki...
Ací teniu un vídeo de Aviador DRo
http://es.youtube.com/watch?v=W69UxWN0XjM i un altre de Derribos Arias:
http://es.youtube.com/watch?v=1Ynp9r4fcBs

Begonya Mezquita ha dit...

I tant, amic Juanra! No podria pas prescindir de la meua part friki, que em sosté alguns dies, m'entreté uns altres, em sorprén, em fa posar-me roja de vegades i somriure d'altres. Si no fos frikiwoman no estaria en aquest bloc!!! ;)